2012/05/17

DON'T THINK TWICE IT'S ALRIGHT

Rensade bland mina kamerabilder idag. Spenderade en mindre evighet med att radera flera hundra bilder som jag struntat i att radera tidigare, av ren lathet som alltid. Suddiga & skarpa, fula & mindre fula. Jag raderade bilder från februari i år. Februari tjugohundratolv, herregud. Även om bilderna inte har nånting att göra med hur jag kände då, ingenting med allt som hände då överhuvudtaget att göra (mest bara bloggmaterial alltihop), så kan jag inte låta bli att tänka tillbaka på hur jag kände mig när jag tog alla dom där bilderna. Vad som rörde sig i huvudet egentligen. Spänd. Förväntansfull. Ont-i-magen-nervös. & så jävla lycklig för vad som skulle kunna bli. Flera dagar när jag svävade på moln & tänkte på framtiden. & nu blev det inte så. Istället gick det en vecka efter att jag gett mitt hjärta rakt ut utan ett ljud, utan nånting. Fullkomligt åt helvete gick det. & kunde jag skulle jag kanske spola tillbaka tiden så att ingenting av det där, varken det bra eller det dåliga, hade hänt. Helst kanske jag skulle vilja radera ut alla känslor, allting. Men just ikväll, så skulle jag nog hellre spola tillbaka till februari, då jag svävade på små rosa moln.
Då jag kunde klara av vad som helst i hela världen.

1 kommentar: